Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

13 March 2014

Nak Pergi Mana Tue?

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera



sejak-sejak dah pandai angkat badan goyang-goyang badan nie kemain lagi si kecik Fateh Uwais nak menjelajah kawasan. semalam tinggalkan dia sekejap sementara saya pergi dapur sedar-sedar dah ada kat celah antara katil dengan almari tue haaaa. bila dia tarik lemari, terbukak terus tutup cepat-cepat sementara mata tengok ummi. takut ummi marah letewwwww


saja saya biarkan dia main, explore benda ape yang dia nak buat. sambil-sambil tue duk perhati jugak segala aktiviti dia, risau la nanti jadi pape tak elok. ummi jugak yang nanges nguuu. dan saya saja biar dia letih main, nanti bila dia letih mesti dia cepat tido hewhewhew. 

tengok-tengok si kecik nie dah sampai ke hujung tue haaa. nak masuk tepi almari tue pulak. sebenarnya situ tempat saya sidai baju. sebab tue la dia suka masuk situ, nak main kain yang gantung-gantung. nak buat bahan cuk cak dia. bila ummi pun dah letih. angkat dia terus bagi tido. sekejap je nyusu. terus Zzzzzzz lena tak sedar apa. Alhamdulilah.

moga membesar dengan sihat dan cergas yayang ummi abi. jadi anak soleh ye. amin amin

6 comments:

MR & MRS MAKMUM said...

TUKANG KEMAS BILIK UMMI....HAHAHA ~ UNTUNG LA UMMI PAS NIE

Sya Mimie said...

assalamualiakum kiera.. makin membesar si fateh ni..dgn bijak nya.. geram tgk dia.. :)

hainom OKje said...

Dulu datang baby....datang lagi dah pandai niarap dan menyelar.....nanti datang lagi mesti dah pandai jalankan Fateh hehe

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

tak sabar nk tunggu uwais berjalan.. biar ummi dia penat kejar kih3...

Z@i Z@mR33 said...

amboi...pndai dok pi celah2 dh

Fiza Rahman said...

Nak mengemas ker tu ☺

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...