Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

27 March 2014

Semoga Beroleh Kebahagiaan Sahabat

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

arini 27 March 2014, Selamat Hari Lahir Sahabat Tersayang, Mummy GK. semoga setiap helaan nafas mendapat keberkatan Ilahi, dikurniakan kesihatan baik berpanjangan, dimurahkan rezeki dapat tukar balik ke perlis, dipermudahkan segala urusan dan berbahagia bersama keluarga tersayang sampai taman-taman syurgaNya.


mesti hari nie hari lebih special dari besday yang lepas kan? sebab sekarang ampa dah ada seorang suami yang sentiasa ada kat sisi tak kira masa. jujurnya kami seronok sangat tengok kebahagiaan ampa sekarang. dan kami tau kebahagiaan tue akan berpanjangan sampai syurga nanti, insyaAllah. jom kita sama-sama jadi bidadari terbaik kat dunia untuk suami, supaya nanti masa kat syurga kita boleh jadi ketua bidadari untuk suami masing-masing. jom jom ;)

Fateh Uwais ngorat abah azrul dia

haaaa lagi satu kan. kalau ada sesape yang gataiiii mulut tanya kat ampa yang baru sebulan dua kawen nie pasal anak, ampa tunjuk je gambo anak ampa kat atas nie kat depa. ampa kata je "haaaa ini la anak cheq, keluar masa bulan 9 aritu" tengok apa depa nak kata hihihihi. tapi dah memang pun budak kecik tue anak ampa jugak kan ;) kan Mummy Gk dengan Abah Azrul. terus naik pangkat jadi abah Azrul lepas jabat tangan tok kadi. hihihihi.

kami pun tak berapa nak ingat sejak bila kita rapat. tapi kami nak ampa tau yang sesungguhnya bersahabat dengan ampa adalah kenangan terindah dalam hidup kami. moga2 kita tak berkelai teruk-teruk, dan bersahabat sampai syurga nanti. kami nak ampa tau jugak yang kami, Nadzri dengan Fateh Uwais yang kacak tue (puji anak sendiri) sayanggggggg ampa dunia akhirat. ampa jangan lupa tue tau.

Muka gatai abah azrul layan dia, cuba kalau tak layan mau bebai hahahaha

ok sebelum kami meneruskan entry dengan kadar sebak. sebelum banjir kat blog nie haaa. baik la kami mengundurkan diri dulu. semoga ampa beronok-ronok honeymoon kat sabah. kalau pi ladang lembu tue nanti jangan lupa pakai baju tebal. kat sana sejuk. kami aritu kat sana la naik demam, sobsssss. ok MummyGk. akhir kata i love youuuuuuu emmuahhhhhh ;)

7 comments:

MR & MRS MAKMUM said...

hepy busau day mummy GK

Yan Ty said...

Happy Birthday Puan Anis Maneh GK

:: idzwa :: said...

selamat pengantin baru..

aTieYusof Family said...

Happy birthday buat sahabat Kira..moga persahabatan kalian berpanjangan ya..amin! :)

ewanthology said...

semoga berbahagia dunia dan akhirat.

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

hihihihi makaseh untuk entry ni ummie...

insyaallah semoga dimakbulkan doa ampa...

=,)

persahabatan dengan ampa juga adalah kenangan terindah buat kami tambah2 bila ada anak macam fateh uwais yang kcak tu hihi

QasehnyaRania said...

selamat pengantin baru
comelnya uwais

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...