Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

05 July 2011

Doktor Nie Macam Tau-Tau Jer

Assalamualaikum....

balik kampung ritu pergi klinik, xde lain tekanan darah turun balik la nie..

Doc :: awak x makan makanan berkhasiat ye?

kira :: eh saya makan banyak dah la doc, pagi petang malam saya makan

Doc :: tapi awak x makan sayur, x makan vitamin kan?

kira :: tapi saya makan ulam doc,, (menjawab jugak tue) :p

Doc :: ulam x berkhasiat untuk awak, awak kene makan sayur merah,bayam merah bla.. bla... bla... kat sini awak makan la sayur-sayur nie nanti, bila balik kedah saya gerenti awak x makan punya kan? 

kira :: sengeh jela bila doc tue cakap mcm tue... dalam hati macam macam la doc nie boleh tau, dah la mama ade dalam bilik doc nie sekali.. kan dah kantoi...

balik tue mama lak sambung cerita piramid makanan kat kira.. hukhukhuk T.T

**kalau makan garam banyak boleh stabilkan darah tue balik x? weeeeee ~~ :D

6 comments:

EiZaRaZiErYa said...

ahahhaa...sie2 je kene ceramah free dgn dokt0r~ uhuhu..tapi zie p0n xmakan sayur sangat..kuang3..^_^

Ieda Al-Habsyi said...

jgn buat pasei mkn garam masalla bebyk pulak, kang tergeliat lidah, hehehehhe :)

shahjiehan said...

ha... mkan jgn x makan..


ade jugak anak gadis yg x makan sayur... hahahha...


pasni makan tau!

ain revival said...

kurang makan sayur jugak!

=,="

Sunah Sakura said...

haaa..sila jaga kesihatan ye..

kiera'sakura said...

EiZaRaZiErYa :: sayur x best kan? hihihi

Ieda Al-Habsyi :: makan jambu ngn garam sedap.. weeeee :D

SJ :: sayur xbest lah.. hihihi

ain revival :: kita sama.. weeeeee :D

kak sunah :: baek akak.. =)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...