Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

04 July 2011

Perangai Yang Susah Nak Ubah

Assalamualaikum

semalam pukul 5.35 minit petang :-

mama :: dah pukul berapa dah nie sakura oiihhhh

semalam pukul 5.45 minit petang :-

papa :: yang nie pown lagi sorang.. lewat-lewat baru nak balik,, dah pukul berapa nie.. pukul berapa nak sampai nya.. tak boleh ke gerak awal cikit xdela tengah-tengah malam atas highway lagi...

okey bila papa dah mula bising, baru la aku sepantas kilat kemas-kemas barang masuk dalam kereta.. 
memang macam nie ke perangai orang merantau.. asal dah balik kampung jer, nak balik rumah sendiri liat bukan maen.. weeeeeeee ~~ :D

**dalam kereta sempat lagi fikir next time nak cuti berapa hari pulak.. wink wink wink ... :p (dah xde hati la nak duduk sini, dengan macam-macam hal yang jadi,, haishhh sabo aje la)

5 comments:

ain revival said...

haha..kiteorang kalau ape2 kerja kat umah kena tunggu mulut ayah bukak dulu baru kerja tu gerak~hehe

JIJI YU said...

tau takut...

kiera'sakura said...

ain :: kalau papa dah bukak mulut, memang kira bukak langkah seribu.. hihihi

jiji :: :D mmg tkt...

Ruzzezanie said...

xpyh la balik sane da...stay sini terus je.. cepat kawin!

kiera'sakura said...

ruzz :: kalau kawen pown aku x duduk ipoh kowt... hihihi :D

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...