Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

10 July 2011

kesah apa kalau sombong pown

Assalamualaikum....


nama saya Nur Syakira Binti Yaakub....
saya sering dilabelkan sebagai seorang yang sombong dan garang...


nak tau kenapa saya dikatakan sebagai seorang yang sombong dan garang? kerana saya tak suka layan spesies yang miang kalah keladi kat belakang rumah tue.. kalau orang macam nie datang ganggu ketenteraman hidup saya maka mulut saya akan jadi sepedas cili padi yang jual berlonggok2 kat pasar tue.. 


ade saya kesah apa yang ingin anda labelkan pada saya? yang saya tau saya tak suka pada perangai atau sikap anda yang tak elok tue.. jadi sila jauhkan diri dari saya.. 


sekian...


**akan layan orang tue baek kalau orang tue bukan spesies yang menyakitkan hati....


contengan kreatif dari Adam Zulhilmi

6 comments:

JIJI YU said...

meh nak miang2 ngn ko meh

MataHati @ MH said...

kalau tak suka..jgn layan..
shuuhh shuhh kasi sidekick sama dia..
jgn garang2 sgt, nanti org takut nak pi dekat..huhu

Abu Huzaifah said...

jga tingkah laku... kalau ada org mcm tu.. rilex je.. jgn lyn... k... abu huzaifah sgt prihatin.. :)

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

memang bagus..

at least biar org len tahu jgn senang2 sangat nak menggatal dengan orang lain

kiera'sakura said...

jiji :: ingt aku keladi ke? hahaha

matahati :: biar garang jgn gedik... :D

abu huzaifah :: sembur sekali jer, pastu terus rilex... hihihi

GKSB :: kan.. pertahankn hak kita...

Muhd Fadil said...

komen kat sini lagi. jelajah seluruh entri.

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...