Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

03 July 2012

Bila Dah Berdua

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

saya selalu dengar mereka yang dah berkeluarga kata bila dah ada family sendiri, ada suami, ada isteri, ada anak-anak tumpuan kita lebih pada mereka banding dengan diri sendiri. Perut mereka selalu diutamakan banding nak melapik perut sendiri.

memang xde kena mengena la dengan saya yang belum bergelar isteri nie. tapi saya sendiri dah boleh rasa suasana tue bila Pakcik Imam ada kat sebelah. Perjalanan mencari keperluan walimah antaranya banyak membuka fikiran saya yang saya perlu fikirkan manusia kat sebelah dan bukan lagi diri sendiri je. *cepat cakap saya sweet!!!* hahahaha :p

tengahari tak sempat lunch, kepala saya sibok berjalan cari kat mana ada jual goreng pisang atau pape yang boleh lapik perut dalam perjalanan nak balik Penang. memang lah saya pun lapar tapi tetiba otak teringat perut muncet orang sebelah pun tak isi-isi lagi. air pun teguk sikit je sebab teringat tekak orang sebelah. huhu.. dan saya tau dia pun fikirkan saya bila dia belok masuk shell beli mineral.. ye benar benar saya kuat minum air kosong rasa tak selesa bila tak boleh minum dengan sepuas hati.

lepas saya berPJJ dengan dia baru saya dapat mengiakan yang bila dah berdua mesti kita lebih utamakan insan yang lagi sorang tueee~~

#HarapTakAdaYangMuntahBacaEntryNie :p

11 comments:

Sunah Sakura said...

tak tak...tak muntah...hahaha

Ruzzezanie said...

suwitnyeeee!!! ok, tak sabar ni. cepat sket!

kay_are said...

waah.. memang sweet nye!!! <-- ko agak aku ikhlas ke tak =P

Iffah Afeefah said...

Mmg sweet

muke serius ni kak

Anonymous said...

PAREnt JANgan LUpa.TAk LUpa JUga DATuk,NENek,ABAng,KAKak,ADik,PAKcik,MAKcik DAn LAin2 LAgi.KEhkehkeh..

**TAk BELi NO TEL.NAk BELi ZiNE MAkcik YAng PAKai BAJu KURung MERah DEKat ATAs Ni Je :p

**

Anonymous said...

RALAT : TAk NAk :D

Woofer Storm said...

sweetnya dia..sy pun nak cari pekataan berdua juga la ni.heheee

Noraim said...

hahaha.

kalau nak muntah jgk mcm mane kak? ;p

untung la nak berdua dah. haha.

Zurina Hj.Zainal said...

manisnyerrrr kurma iteww...:)

kiera'sakura said...

Kak Sunah : haha :p

Ruzz : ngade! :p

Kay : ikhlas! *aku kan optimis* :p

Iffah : ok ok akak caye hihi

Kaloi : xnak jual pun :p

Achie : cari la hihi

Noraim : klu muntah smpi lembik blh mc hihi

Zurina : hihihi :p

fRaMe+LenSeS said...

*muntah kaler pelangi

#peringkat terakhir muntah tatahan baca entry. ahahahaha

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...