Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

18 July 2012

Myvi Merah KCB

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

setiap pagi dalam perjalanan ke ofis. mesti mata saya disarapankan dengan perangai satu driver Myvi KCB  nie. drive kereta macam orang lain tak lambat nak pergi kerja. yang saya geram tue setiap pagi macam gitu la perangai dia, setiap pagi hokey kalau sekali sekala tue saya paham la TERlambat. 

siap bawak anak dengan bini. kalau tak bahaya nyawa orang lain saya tak heran dia nak bawak macam orang mabuk sekalipun. main celah ikut dan dia, lorong motor pun masuk ikut suka, cross line macam orang lain tak ada yang bawak laju. sangat geram.. tunggu dia ada kat tepi Nurul Iman saya memang tau la nak ajar. menyusahkan orang betul..

awak semua yang memandu tue jangan fikir awak je yang nak cepat, awak je yang lambat. ramai lagi orang lain yang nak cepat.. kalau dah tahu setiap hari awak akan lambat sebab kena pujuk anak yang menangis nak dihantar mengasuh ke atau alasan ape sekalipun cuba la bangun awal siap awal dan keluar awal. didik diri tue tepati masa. saya marah sebab melibatkan nyawa orang lain.

5 comments:

♥nyeto89♥ said...

bahaya nya..kita yg mmg berhati2 pun silap2 bleh terjebak kalau jadi apa2...nauzubillah..mintak dijauhkan..

kay_are said...

paling geram ngan driver yang masuk line kecemasan, pastu menyelit tepi aku.. macam die je yang nak cepat kan

Cik Rose said...

Takut bila jumpa yang memandu cam tu !

نورعيم said...

tula ragam driver skng. xreti nak pk hal org lain.

kalau dah terkena br la reti nak hormat org.

Unknown said...

Myvi merah ni mmg tau
gerammmmm je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...