Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

05 July 2012

Papa, Nurul Iman dan Ayah

Assalamualaikum dan salam sejahtera

sesape yang pestime atau jarang masuk belog saya mesti akan tertanya sape Nurul Iman tue. anak saya ke? hihihi.. Nurul Iman tue buah hati saya dengan Pakcik Imam. baru dua hari tinggalkan dia pun kami dah rindu. Nurul Iman tue kereta kami berdua lah. banyak kenangan dengan dia. nanges jiwa kacau kalau jadi pape kat dia, macam saya terlanggar monyet ritu. sepanjang jalan moody sebab Nurul Iman cedera.. huhu.. ohh monyet maafkan saya jugak, tak sengaja.

kalau bawak Nurul Iman balik Ipoh. dia la yang setia teman saya ke sana ke sini. papa selalu check kalau dia calar atau pape. yang pelik tue papa sedar je la pun kalau ada yang pelik kat Nurul Iman nie. ritu dua hari saya kena bebel sebab belakang Nurul Iman calar lepas saya langgar pasu bunga..

pernah papa marah saya bawak lelaju. papa kata tukar myvi kalau nak speed sangat. tak nak lah papa, tak sanggup nak jual Nurul Iman.. huhuhu

ritu masa balik Penang. Nurul Iman tersangat lah kotor. kuar keta jer mesti saya bebel kat pakcik cakap Nurul Iman comot la itu la ini la. agaknya ayah pun berbulu mata tengok Nurul Iman tue comot. sebelum kami keluar ayah siap siram dia dengan air. tergelak kami semua dalam rumah. "trima kasih ayah tolong siram kereta" ayah gelak je bila saya cakap macam tue.. hihi

*dah ada entry tuk Nurul Iman nanti boleh saya bacakan entry nie kat dia.. hahaha #Gila  

7 comments:

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

suwitnyer ayah...pasni jgn bg nurul iman kotor lg tau. eh pasni pacik leh tlg gilap ari2

Ruzzezanie said...

ko ni kan, memang le dah meroyan.. sume benda ko bagi nama. ni bila dh sampai buat entri tuk nurul iman, memang aku rasa ko patut kawin ni. terlebih meroyan dah ni.kihkihkih

** nama nurul iman tu suwet tau. penuh makna. sila letak nama ank pertama korg nti. :)

kay_are said...

islamik betul name kete.. leh transfer kat name bakal anak nanti ye =P

Zurina Hj.Zainal said...

ingatkan nama anak....kete upenyer...santek nama tu...

fRaMe+LenSeS said...

suma kata nurul iman anak? ahahahhaa

Edy Fee said...

garangnye ayah.hehehe

Iffah Afeefah said...

Maya senasib. Ayah iffh je bsing. Xde papa or pakcik nk bebelkan wakaka

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...