Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

08 July 2012

Trima Kasih Kak Shida @KBU

Assalamualaikum dan salam sejahtera

sabtu semalam Kak Shida ajak datang kenduri kesyukuran kat rumah dia. janji dengan Pakcu nak pegi sama-sama.. saya heret osmate sekali sebelum tue dah mintak izin dia nak bawak osmate. sampai tengok dah ada Hadi. ok gadoh tiga empat round dengan hadi dulu, dah lapar jenguk segala makanan yang Kak Shida hidang. ada soto lepas tue tengok ada kacang panjang ada ayam masak merah makan dengan nasi.. orang panggil suruh makan kan? kita makan la banyak mana pun kan? hihihi :p


terima kasih kak shida siap bekalkan lagi sebelum balik. dah sampai rumah kenyang tak payah masak. panaskan lauk dan makan lagi.. ohh sekarang nie pantang lapar. ayat yang selalu Pakcik Imam dengar "saya tak boleh fikir dah nie, saya lapar" hahaha naseb la Pakcik dapat tunang macam nie.. kihkihkih :p




ada Hadi, Pakcu Sofi, Naim, Anith, Aimaa, Wany. mereka yang terpilih nie jela yang dapat dengar pengakuan eksklusif dari mulut saya. muntah nak sebut eksklusif tue... hahaha.. haipp rahsia kita jer tau jangan pecah kat orang lain, pecah kat diorang pun setelah dipaksa #MuntahLagi .. padan muka Pakcu kene kutey buat lagi perangai pegi record!! record tak dapat sakit yg dapat :p

 

yang nie begkel mak Kak Shida. mak dia buat bunga telur dari daun getah.. dia pulak buat decoupage.. saya yang tak kretip nie tolong tengok sambil cakap "Oooo macam tue" jela.. hihi




nie baby jepungg.. sangat geram tengok dia bila dia buat muka geram bila kita geram gomol gomol dia.. haishh Ainur Sorfina nie culik bawak balik baru tau.. hihi.. babai Sorfina Achik Kira balik dulu~~~~

7 comments:

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

achikkkk....


demokk

keh3...

Ruzzezanie said...

aku nampak sorfina!!! dah tembam dah dia. memang seketul dah muka jepun. sorfina bambam!

Noraim said...

kita pulak bila nak jumpa? kihkih.

Iffah Afeefah said...

achik nmpak comel je dlm gamba

xsaba dkong ank sendiri ke

kemba kan? muhahaha

kay_are said...

soto!! pengakuan eklusif apekah? aku takleh suspen2 ni curiousity bertambah.. pic bawah sekali pegang budak tu ko ke? sebab aku tak pernah tau cane rupe ko so aku tanye.. huu

aDisH.sHidA said...

thanks kiera sudi mai kenduri umah kak...

sorfina selalu buat muka kerut bila bergambar dengan kiera..HAHHAHAA

kiera'sakura said...

GKSB : yeke? sukanya kami..hihihi

Ruzz : sangat!!

Noraim : insyaAllah ada rezeki nt.. hihi

Iffah : sgt x sabar.. hahhaha :p

Kay : nt aku cite kt ko haha.. a'ah tue aku la :p

Kak SHida : thanks kembali kak.. kan geram jer die tue

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...