Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

12 July 2012

Kami Blogger Utagha Di Hati

Assalamualaikum dan salam sejahtera


saya dah bersama dengan Kami Blogger Utagha sejak 13 Febuary 2011 hari ahad. dah setahun lebih pun saya dengan awak semua.. segala gelak tawa sedih menangis banyak yang dikongsi dengan awak semua. dari gath kecil-kecilan hingga ke sebesar-sebesarnya , dari salam perkenalan hinggalah majlis amal bersama penduduk kampung. hanya satu kata. saya berkenalan dengan awak semua kerana Allah, saya bersahabat dengan awak semua kerana Allah, dan semoga ukhwah yang terbina antara saya dan awak semua berkekalan hingga ke Jannah, Amin


saya dengan rendah diri mohon maaf andai ada tersalah kata, terlebih bicara, terlajak gurau dengan awak semua. saya manusia biasa yang selalu alpa. mohon maaf jugak andai selama saya menguruskan kewangan atau event KBU ada tindakan saya yang melukakan hati awak semua. dan maaf dari saya terkadang jari saya spontan kuteyh awak semua, maaf maaf dan maaf. terima kasih kerana sudi menjadi sebahagian dari keluarga saya. awak semua sentiasa di hati walau kemana jua saya pergi, walau satu hari nanti mungkin saya tiada di sisi.

credit video : Pakcu Sofi 
credit picture : semua pemilik gambar 
credit song : Najwa Latif - Sahabat
 

13 comments:

Pakcu Sofi said...

Sob3

Pakcu Sofi said...

Sob3

ros_reeza said...

syoknya dapat jumpa ramai2 macam tu..

eiela said...

best jumpa ramai-ramai mesti meriah.

aDisH.sHidA said...

x mampu nak kata apa2

thanks smua

GaDiS KaMpUnG sEpArA BaNdAr said...

terima kasih sebab menjalankan tugas sebagai bendahari dengan baik

;)

Noraim said...

bestnya dapat jumpa blogger semua. huhu.

#kita bila pulak nk jumpa? kehkeh.

Teenager Housemaid said...

orang utara eh? :)

Iffah Afeefah said...

Untunglaaa org sne kn

kawen lak ngn org sne

shida anwar said...

nanges dalam hati dr semalm sampai skang..walau x pernah gi gath besaq tp gath kecik pun memberi makna mendalam..

Cik Z@i Pen@nG said...

Semua sporting abess...bl la leh jmpa lg

CikZaitul said...

ala..best ye...


mesti ade makan-makan kan...


kalau da jupe canm ni :)

kay_are said...

untung r ade rakan blogger.. <-- mode dengki =P

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...