Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

25 May 2011

Anugerah Dari Allah

Assalamualaikum…

Syukur Alhamdulilah…

seronok nye rasa hari nie.. kenapa? Jom baca bawah nie..

“salam.. weyh! De good news nih! Ko bakal de anak sedara lagi sorang! Aku positif pregnant.. 6-7 weeks la doctor ckp..”

Mesej yang baru kira dapat pagi tadi,, Ya Allah Syukur Alhamdulilah.. Allah bagi jugak rezeki kat kawan kira nie..

Mira :: ira, aku de berita gembira nk bagitau nie

Kira :: ko pregnant ke mira?

Mira :: mane ko tau nie? Alhamdulilah Allah dah bagi aku rezeki

Kira :: Syukur Alhamdulilah,, seronoknye aku.. aku tumpang hepy untuk ko.. jage diri baik-baik tau…

Yang tue pulak due bulan 8 nie.. Alhamdulilah, Allah bagi diorang rezeki.. pesanan kira kat sesiapa yang sedang melalui hari-hari indah tue, tolong jage diri baik-baik!! Jangan kasar-kasar sangat..didiklah anak tue dari dalam rahim lagi.. semoga anak yang bakal lahir tue menjadi anak soleh dan solehah yang jadi penyejuk hati korang, suami serta keluarga korang.. kira tumpang bahagia.. melihat kebahagiaan dan kegembiraan korang membuatkan kira bahagia dan gembira.. Syukur Ya Allah atas kurniaan Mu ini..
Alhamdulilah…

Info ::
usia anak 0-7 tahun = anak adalah tuan
usia anak 8-15 tahun = anak adalah suruhan
usia anak 16-21 tahun = anak adalah rakan
Wallahualam~~

Kepada yang belum berkesempatan diberi rezeki.. tolong jangan putus asa!! Insyaallah Allah ada percaturan yang maha hebat untuk anda.. usaha dan berdoa lah.. kira doakan korang dimurahkan rezeki juga.. Amin..

dan orang-orang yang berkata: “ya tuhan kami,anugerahkanlah kepada isteri-isteri kami dan keturunan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami imam bagi orang-orang yang bertakwa” [Al Furqaan : 74]


3 comments:

torazmaih said...

alhamdulillah......sye pun tmpg gmbira.....hehehehe

RUZZEZANIE said...

lalala~~~~

kiera'sakura said...

mastura :: sye lagi hepy ganda2..hihihi

ruzz :: ko pown bakal dpt ank sedara.. =)

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...