Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

03 May 2011

Surat Untuk Bakal Encik Hubby...

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ


Amaran :: ini sekadar entry selingan di kala idea menghilangkan diri….

Kepada bakal encik hubby (sape la agaknye, tertanya2 nie) saya ade surat untuk awak .. semoga awak dapat realisasikan impian saya…..

Jadilah rakan kepada saya…
Rakan blh bergurau senda tanpa ada perasaan sentap, tacing macing…

Jadilah sahabat kepada saya….
Kelak sahabat itu boleh berkongsi segala suka dan duka bersama….

Jadilah teman kepada saya….
Temanilah saya x kira ape situasi yang melanda….

Jadilah suami kepada saya…
Bimbinglah saya dari segala segi, didiklah saya menjadi seorang isteri dan ibu yang terbaek untuk empayar yang dibina bersama kelak….

p/s :: boleh copy x entry nie buat hantaran mase kawen nanti?… hahahahahah



selingan :: jemput la masuk blog sahabat saya di sini... sahabat yang amat saya sayang... 


16 comments:

Sweetmango said...

waaa.. sweet!!

Azirah said...

oloh3..

jom join GA saye
http://miszshusyi.blogspot.com/2011/04/1st-giveaway.html

aDisH.sHidA said...

semoga mendapat apa yang dihajati..berdoa la byk2 ok...semoga dimakbulkan..tetapi sekiranya bertemu jodoh dan pasangan anda tidak ada ciri2 ini..terima la dia dengan kasih sayang

Unknown said...

jap33...die pon insan biase gak..takkan la tak tertacim..ehehe

Kira Sakura said...

nora :: terlebih gula nie.. hihihihi

are-gya :: insyaAllah sye join nanti...

kak shida :: trima kasih ats ingatan tue kak.. dh jnji dgn diri sendiri,, akan trima die seadanya die... =)

jiji :: hahahaha... btoi gak kan....

shahjiehan said...

wah3... terlebih jiwang ni..

nak jadi aktif cam adek beradik osama ke? hehehehhe

gatai nohhh

nadzli azlan said...

waaaaaaaaa sapa laa org tu kan ;p

Tuan Hijau said...

kembo npew nie...amboi jiwang betoi la kmbo angah nie...heheheh
pape pow terbek ok...angah doakan terbaik tok kembo angah nie...amin...

fRaMe+LenSeS said...

tu dia aih.. terbaek la.. satu info menarik yang leh nadh sndiri amek peringatan..Moga2 Nadh pn bertemu orang macam tu. :D

~Kirin Selama Perak~ said...

wow !
so suweett~
:)

torazmaih said...

hehehee....so sweet la yunk....
insya'allah kmu akn jmpa org yg diimpikan....
sy jg doakan yg terbaek utk diri kmu dan jg bakal hubby kamu.....sahabatku......smoga kmu dan bakal hubbymu sentiasa dlm rahmat dan redha-NYA......

CikTomyam said...

IHIK2..PERNAH BACA DH DULU..^^

SEMOGA JUMPA ENCIK HUBBY YG SOLEH =D

Kira Sakura said...

sj :: hahaha.. wahhh xmo la jd adik badik osama... gatai ckit jer.. lalalalala

adk nadzli :: sapa la org tue kan? hihihi

angah :: terima kasih angah..

nadh :: amin2.. kira doakan untuk nadh jugak ye..

ksp :: aku mmg sweet.. hahahaha

fadlisabri :: terima kasih atas kunjungan..

mas :: amin2.. sye pown doakan yg terbaek untuk awk ye...

cik tomyam :: amin2.. moga2 cik tomyam pown jpe dgn soulmate yg sehati sejiwa.. =)

LaDy_aFieFa said...

waaa..kak kira nt nk suh bakal suami (xtau sapa) bca entry nih..muahaha i likeee...

Kira Sakura said...

hihihi.. nanti akak copy entry nie bg die baca... :p

CikUna said...

waahhh !! suka2.. suka sangat surat cinta tu.. best je.. hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...