Abi Uwais Menulis..

Satu Perjalanan Nadzri dan Syakira

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Permulaan Pemberian

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

11 May 2011

Day Four :: 10 Things Syakira Yaakub Want To Say To One Person

اَلسَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ

Tibalah hari yang ke empat…
Hari apa? Kempen 10x10 tue la…

Day Four :: 10 Things Syakira Yaakub Want To Say To One Person

Wow task yang mencabar nie,, kene pilih sorg je ke? Macam ramai je yang aku nak pilih.. Nak kene pilih sape nie? Aku decide!!! Nak pilih satu nie yang menjadi penguat semangat aku… tanpa satu nie aku tak kuat nak berdiri… siapa? Sat lagi cheq habaq na…



Ye mereka…. Mama dan papa aku.. kenapa aku kata mereka satu?kerana mereka satu dalam dunia tak ade sape yang boleh menggantikan tempat mereka dalam hati aku…

1)      Mama papa, terima kasih kerana bagi ya peluang merasa nikmat dunia nie..besarnya pengorbanan papa dan mama membesarkan ya, terima kasih atas kasih sayang yang mama dan papa berikan.

2)      Ampunkan salah silap ya, halalkan susu yang mama berikan, halalkan segala keperluan yang mama dan papa sediakan untuk ya, halalkan segal2nya ma pa..

3)      Mama tolong jangan menangis, ya hanya ingin melihat senyuman dibibr mama, papa tolong jangan pernah merasa sedih, ya hanya ingin melihat papa ketawa

4)      Mama papa, ya x mampu nak balas segala pengorbanan mama papa.. hanya doa yang dapat ya utuskan semoga Allah mengampunkan dosa mama dan papa, memberikan kesihatan yang berterusan buat mama papa agar ya x ketandusan kasih sayang, semoga Allah melimpahkan kebahagiaan keceriaan kegembiraan yang berterusan untuk mama papa agar mama papa tak bersedih lagi, semoga Allah melimpahkan keberkhatan dan keredhaan untuk mama papa

5)      Ya sayangkan mama dan papa sangat2, lebih dari ya sayangkan diri ya sendiri

6)      Ya rindukan mama papa, kalau la pintu masa depan doraemon tue wujud dah lama ya curik, boleh balik tengok mama papa setiap hari..boleh pelok cium mama papa setiap hari

7)      Papa… setiap kali papa peluk ya walaupun tak sekuat pelukan mama tapi dah cukup buat ya rasa ya kuat, dah cukup buat ya rasa ya selamat ada papa

8)      Mama..terima kasih kerana tak pernah jemu teman ya tidur setiap kali ya balik, maaf la ya selalu curik bantal mama,dulu mama diam jer sekarang mama dah pandai marah ya balik walaupun bantal tue mama yang curik dari ya,, tapi ya diam jer sebab mama suka cium bau ya kat situ kowt..hihihi

9)      Mama papa terima kasih kerana tak jemu2 memanjakan ya, walaupun mama papa penat tapi mama papa tak pernah hampakan harapan ya sebab tue ya tak mau menghampakan harapan mama.. selagi boleh ya akan tunaikan apa yang mama papa impikan..

10)  Semoga ya boleh berikan yang terbaek untuk mama papa..hanya yang terbaek…

Okeh selesai dah task untuk hari nie… mama papa dalam apa2 pown mereka la yang akan aku dahulukan… tanpa mereka taka de la aku hari nie.. rase macam nak print benda nie keluar bagi kat mama papa agak2nya depa menangis terharu tak? hihihi

6 comments:

RUZZEZANIE said...

xmo komen la.ase tacin plak!

~Kirin Selama Perak~ said...

sentap beb entri kau yang ni..
:(

Kumiko Ryou | Farah Amira said...

huwaaa..ase nk teriak

fRaMe+LenSeS said...

huu.. sedih plak. .

nadzli azlan said...

tachinkkk !

kiera'sakura said...

tacing jugak...huhuhu

Tabung Kiera'Sakura

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...